پشتیبانی محصولات

خدمات گارانتی و پشتیبانی محصولات (شرکت موبایل کامپیوتر پارس) پس از فروش:

پشتیبانی از راه دور: کاربران محصولات (تامین کننده موبایل کامپیوتر) می‌توانند بصورت تلفنی و یا از طریق پست الکترونیکی info@mobilecomputer.ir از راهنمائی‌های کارشناسان فنی این واحد در جهت حل مشکلات کاربری و یا رفع ایرادات سطحی سیستم‌ها اقدام نمایند.

پشتیبانی حضوری: در مواردی که مشکلات کاربران به صورت تلفنی قابل حل نباشد، کارشناسان فنی این واحد ظرف مدت 24 ساعت در محدوده تهران و 48 ساعت خارج محدوده تهران (شهرستان‌ها) به محل مشتری اعزام گردیده و ایرادات سیستم را در محل وی رفع خواهند نمود.

تعمیر یا تعویض قطعات: کلیه قطعات تجهیزات در دوره گارانتی به استثناء هد چاپ، باطری و آداپتورها که از طرف سازندگان این تجهیزات جزو قطعات استهلاکی آنها معرفی شده اند، توسط این واحد بصورت رایگان تعمیر و یا تعویض گردیده، دستگاه ها پس از سرویس و تست نهایی و حصول اطمینان از برطرف شدن ایراد، تحویل مشتری می گردد.

سایر خدمات پشتیبانی: آموزش کاربران جدید، مشاوره برای انتخاب مواد مصرفی مناسب و… از دیگر خدمات این واحد است که با هماهنگی واحد فروش (شرکتمهندسی موبایل کامپیوتر پارس) در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.