پشتیبانی محصولات
خدمات گارانتی و پشتیبانی محصولات (شرکت موبایل کامپیوتر پارس) پس از فروش:
پشتیبانی از راه دور: کاربران محصولات (تامین کننده موبایل کامپیوتر) میتوانند بصورت تلفنی و یا از طریق پست الکترونیکی info@mobilecomputer.ir از راهنمائیهای کارشناسان فنی این واحد در جهت حل مشکلات کاربری و یا رفع ایرادات سطحی سیستمها اقدام نمایند.
پشتیبانی حضوری: در مواردی که مشکلات کاربران به صورت تلفنی قابل حل نباشد، کارشناسان فنی این واحد ظرف مدت 24 ساعت در محدوده تهران و 48 ساعت خارج محدوده تهران (شهرستانها) به محل مشتری اعزام گردیده و ایرادات سیستم را در محل وی رفع خواهند نمود.
تعمیر یا تعویض قطعات: کلیه قطعات تجهیزات در دوره گارانتی به استثناء هد چاپ، باطری و آداپتورها که از طرف سازندگان این تجهیزات جزو قطعات استهلاکی آنها معرفی شده اند، توسط این واحد بصورت رایگان تعمیر و یا تعویض گردیده، دستگاه ها پس از سرویس و تست نهایی و حصول اطمینان از برطرف شدن ایراد، تحویل مشتری می گردد.
سایر خدمات پشتیبانی: آموزش کاربران جدید، مشاوره برای انتخاب مواد مصرفی مناسب و… از دیگر خدمات این واحد است که با هماهنگی واحد فروش (شرکت مهندسی موبایل کامپیوتر پارس) در اختیار مشتریان قرار میگیرد.